People proof marketing, ook in print

Als marketingbureau zet Remy Communication in op heel wat kanalen. Voor hen blijft ook print een krachtige tool om de consument te bereiken. Op voorwaarde dat je drukwerk eruit springt en niet verdwijnt in de massa foldertjes. Daarom doet…

Stipte bedeling en vakkennis aan een correcte prijs: Elite Reklaam over Vlaamse Post

Elite Reklaam werkt al sinds het ontstaan van Vlaamse Post samen met het bedrijf. Eigenaar Manuel Stuyts is bijzonder tevreden over de bedeling. We spraken hem over zijn ervaringen met Vlaamse Post. Elite Reklaam is een reclamemagazine…

Fusiegemeenten: wat met de bedeling van mijn ongeadresseerd drukwerk?

Nieuw jaar, nieuwe fusiegemeentes. Dat betekent heel wat adreswijzigingen en mogelijk moeilijkheden om je mailings bij je ontvangers te krijgen. Als specialist in de bedeling aan huis van ongeadresseerd drukwerk heeft Vlaamse Post zijn adressenbestanden…

Ziekenfonds werft klanten met huis-aan-huis flyers

Klanten werven … het is en blijft een uitdaging. Doe je dit online of offline? Kies je voor grote of kleine reclamecampagnes? Ga je voor brede of lokale acties? In dit artikel duiken we in de aanpak van OZ (Onafhankelijk Ziekenfonds), en…

Werkt huis-aan-huis reclame in de vastgoedsector?

Iedereen kent ze wel: reclamefolders in je brievenbus. Nog steeds maken zeer veel bedrijven gebruik van huis-aan-huis bedeling. Ze promoten een nieuw product, een nieuwe vestiging of noem-maar-op … Maar welke resultaten levert dit nu eigenlijk…

Print en papier zijn dé natuurlijke keuze voor krachtige communicatie

Print en papier zijn reeds 2000 jaar het communicatiemedium bij uitstek. In een multimediale wereld kan print nog steeds effectief zijn en, indien op een verantwoordelijke manier gebruikt, uiterst duurzaam.  Er doen vele  mythes…