People proof marketing, ook in print
Als
marketingbureau zet Remy Communication in op heel wat kanalen. Voor hen
blijft ook print een krachtige tool om de consument te bereiken. Op
voorwaarde dat je drukwerk eruit springt en niet verdwijnt in de massa
foldertjes. Daarom doet…
Stipte bedeling en vakkennis aan een correcte prijs: Elite Reklaam over Vlaamse Post
Elite
Reklaam werkt al sinds het ontstaan van Vlaamse Post samen met het
bedrijf. Eigenaar Manuel Stuyts is bijzonder tevreden over de bedeling.
We spraken hem over zijn ervaringen met Vlaamse Post.
Elite Reklaam
is een reclamemagazine…
Fusiegemeenten: wat met de bedeling van mijn ongeadresseerd drukwerk?
Nieuw
jaar, nieuwe fusiegemeentes. Dat betekent heel wat adreswijzigingen en
mogelijk moeilijkheden om je mailings bij je ontvangers te krijgen. Als
specialist in de bedeling aan huis van ongeadresseerd drukwerk heeft Vlaamse Post zijn adressenbestanden…
Ziekenfonds werft klanten met huis-aan-huis flyers
Klanten werven … het is en blijft een uitdaging. Doe je dit online of offline? Kies je voor grote of kleine reclamecampagnes? Ga je voor brede of lokale acties? In dit artikel duiken we in de aanpak van OZ (Onafhankelijk Ziekenfonds), en…
Werkt huis-aan-huis reclame in de vastgoedsector?
Iedereen kent ze wel: reclamefolders in je brievenbus. Nog steeds maken zeer veel bedrijven gebruik van huis-aan-huis bedeling. Ze promoten een nieuw product, een nieuwe vestiging of noem-maar-op … Maar welke resultaten levert dit nu eigenlijk…
Print en papier zijn dé natuurlijke keuze voor krachtige communicatie
Print en papier zijn reeds 2000 jaar het communicatiemedium bij uitstek. In een multimediale wereld kan print nog steeds effectief zijn en, indien op een verantwoordelijke manier gebruikt, uiterst duurzaam.
Er doen vele mythes…