Geen opmerking, vraag of suggestie is ons teveel…
Klantendienst: klachtenprocedure
Vlaamse Post hecht bijzonder veel belang aan de tevredenheid van haar klanten. Dat spreekt voor zich. Maar wat kan u als klant doen in geval u toch een klacht hebt? Welke procedure dient u te volgen en over welke mogelijkheden beschikt u?
Klant dient klacht in per brief of via e-mail bij Vlaamse Post NV, t.a.v. Dhr. Peter Segers, bestuurder. Afhankelijk van de grootte van de ingediende klacht, verbindt Vlaamse Post zich ertoe binnen een termijn van vijf werkdagen de klant uitgebreide feedback per brief of via e-mail te geven. Dit alles gebeurt uiteraard kosteloos.
Indien u niet tevreden bent over de manier waarop uw klacht door het bedrijf werd behandeld, of over het resultaat ervan, kan u gratis in beroep gaan bij de ombudsdienst voor de postsector, die werd opgericht door de wet van 21 maart 1991.
Ombudsdienst voor de postsector (OMPS)
Koningsstraat 97 bus 15
1000 Brussel
www.smspo.be
fax 02/221.02.44
Een vraag die niet op deze site beantwoord wordt?
Een suggestie of puntje van kritiek?
Of wilt u even kennismaken en nog meer opsteken
over Vlaamse Post en onze diensten?
Bij Vlaamse Post geen ingewikkelde structuur.
Geen bureaucratie. Bij ons heeft u meteen
contact met de juiste persoon.
Hij of zij belt of mailt u steeds
zo spoedig mogelijk terug.