Vlaamse Post na één jaar perfect op schema

Omzet overtreft eerdere verwachtingen Gestart in september 2012, kan Vlaamse Post tevreden terugblikken op haar eerste werkjaar. De cijfers liegen er niet om en overtreffen zelfs de gestelde doelen. Manuel Stuyts, afgevaardigd bestuurder van…

Hoe brengt Vlaamse Post alles opnieuw in kaart?

Tijdrovend monnikenwerk waarborgt accurate bedeling Voor de bedeling van drukwerk in Vlaanderen had Vlaamse Post kunnen opteren voor hapklare, reeds bestaande software. Programma's die ook door onze collega's worden gebruikt. Toch kozen we…

Vlaamse Post breidt dienstenpakket uit met ‘all-in-one’ drukwerk

Opmaak, drukken en bedeling voortaan onder eenzelfde dak Flexibel, betaalbaar en accuraat zijn, daar gaat het bij Vlaamse Post om. Het u als klant zo makkelijk mogelijk maken. Dus breiden we ons dienstenpakket uit met de 'all-in-one'-drukwerkformule!…

Vlotte uitbouw, opgetogen klanten en uitbreiding dienstenaanbod

Het einde van de wereld? Zeker niet voor Vlaamse Post. Vandaag eindigt de Maya-kalender.  Voor sommigen het einde van de wereld.  Maar niets is minder waar voor Vlaamse Post.  Want aan de vooravond van 2013 blikt Vlaamse Post tevreden terug…

Uitbreiding Vlaamse Post op schema. Enthousiaste klanten.

"Hoe zit het met de evolutie want ik lees zo weinig in de pers? Is er reeds uitbreiding? Zijn de klanten tevreden?", vroeg Dannyke Morren op onze Facebook-pagina gisteren. Wel Dannyke, dat is inderdaad een goede vraag die zonder twijfel een…

Ook internationale interesse in start Vlaamse Post.

Vlaamse Post hoofditem op internationale vakwebsite Post & Parcel. Of hun redactie aan onze start een artikel mocht wijden, luidde de verrassende vraag van de toonaangevende, internationaal en professionele vakwebsite Post & Parcel.…